Gister hebben we een fotoworkshop gehad van Floor Vlasblom.
Het was heel leuk en we moesten de zelfde foto's maken alleen op andere plek, zodat je snapte hoe de foto echt in elkaar zat. Deze foto is gemaakt doordat ik mijn vingers voor de lens deed waardoor het net lijkt dat ik Esmees been vastpak. Deze foto is gemaakt op het schoolplein. We moesten ook een foto maken waar we op paaltjes stonden, en de juf deed dan een blad onder ons, en dan leek het net alsof wij héél klein zijn en het blad héél groot. Ik vond het heel leuk. Groetjes, Jill

Geen opmerkingen:
Een reactie posten