Hier kort wat praktische punten en afspraken:
- Jullie zijn dinsdagochtend 10 minuten later, dus om 11u55, uit.
- Er mag wat extra's meegegeven worden in de vorm van snoep/lekkers. Snoep meenemen is leuk, maar het blijft een bijzaak en we zullen het nuttigen ervan beperken tot de pauzes. (Na elke toets is er een pauze van 5 minuten)
- Neem iets mee om je mee bezig te houden wanneer de toets af is? Dit mag iets zijn wat jullie stil en zelfstandig kunnen doen. Elektronische apparaten zijn niet toegestaan. Dus denk aan kleurboek, puzzelboek, leesvoer, etc.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten