Volgens mij doet de mail het weer niet..
Dus mocht u dit en het bericht over het waarschuwingsbord lezen, zegt het voort :-)
In de mail stond ook dat de kinderen vanaf morgen hun kleding voor de musical mee naar school kunnen nemen. Vrijdag moeten ze het bij zich hebben omdat dan de eerste voorstelling is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten