woensdag 11 november 2015

Les op het Gilde

Maandag 7 december mogen we om 13:00 op het Gilde een techniekles komen volgen.
Rekening houdend met eventueel slecht weer wil ik graag vragen of er ouders, opa's, oma's, begeleiders zijn die het leuk vinden om mee te gaan en te rijden.Ik hoor graag van u!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten