maandag 16 november 2015

#prayforParis


wauw ik sta er een beetje vreemd op...
we vervolgen het verhaal :)hahaha!
ik vind het heeeeel erg wat er gebeurd is in Parijs.
ik ben ook dankbaar dat ik daar niet was,
128 doden !!? ik schrok van het nieuws.
300 die met dat trauma moeten leven
toen heb ik een shirt gepakt en uit
protest dit er op gemaakt
en ook al vinden sommige mensen
mijn shirt lelijk of te klein
maakt het me echt niks uit!

#PrayForParis

Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten