We mogen ons op het nippertje nog aanmelden.
Er zitten een aantal voorwaarden aan vast:
- Meisjes mogen wel op de plaats van jongens spelen maar niet andersom.
- Onvolledige teams kunnen we niet aanmelden
- Zonder begeleiding kan er niet gespeeld worden
Vind je het leuk om mee te doen? Lees dan hier de brief: https://drive.google.com/open?id=0B5R0OKrcEVCyZnVCQTJLOW9ZSFg4MU1INVhNVW9qbEpIclo0
En geef je morgen bij de juf, of nu per mail (stefanie.kroos@regenboog-gorinchem.nl) op! Vergeet niet je geboortedatum te vermelden!
(Let op! Er is 1 juni ook een doe middag van het Merewade)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten