Er zijn genoeg aanmeldingen binnen om alle kinderen op te halen van kamp.
Gelukkig maar ;-) want hoe leuk ze kamp ook vinden.. Naar huis gaan is toch ook wel fijn!
Onderstaande ouders hebben (als het goed is) bevestiging gekregen van hun aanmelding en met het aantal doorgegeven zitplaatsen* kunnen alle leerlingen mee.
Bedankt:
Fam. Grimbergen (4*)
Fam. van Kerkvoorde (4)
Fam. Pince vd Aa (3)
Fam. Liet (4)
Fam. Nagtzaan (6)
Fam. Sapci. (6)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten